Liseberg

Lördagen blev kanon bra!
Jobbade till kl två, små sprang hem för att hinna piffa till mig
lite iaf:) Sedan åkte vi till Göteborg.
Började med att titta på en "film" som dom visade
utomhus..hette ngt speciellt men kommer inte ihåg=P
Hade bokat bord på "vino pasta" super gott var det!
Efter maten gick vi till Liseberg, det första vi gjorde
var att vinna en stooor kexchoklad:D så nu kommer jag
bli jätte tjock. tur att jag har jakob som äter upp allt:D
sen vann vi inget mera men är nöjd iaf=P
Kunde tyvärr inte sova över som det var tänkt,
hade ingen hundvakt till steffie.
Så kom hem vid två tiden och då blev det sängen med engång!

Igår jobbade jag till kl fyra.
När jag slutade slog jag och jakob in massa julklappar,
nu vill jag ha fram julgranen!!  Är nöjd med klapparna i år.
har kvar till farfar och pappa , får nog köpa till dom i veckan..
På kvällen gjorde vi tacos och tittade på en film vi hade hyrt.
Nu har han åkt tillbaka till Visby, tomt är det men vet att
det bli så bra när han kommer hem:)

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback