Skövde


Kom precis hem från Skövde. Varit där med Mamma, micke kom senare också när han hade slutat skolan :)
Var även på " Elins Esplanad" tyckte det var rikigt bra faktiskt.
Åkte ju dit för att köpa julklappar men kan inte låta bli att köpa saker till mig själv=p
Blev ett par örhänget, ett armand och en tröjja. Men blev även julklapp till min
älskling och till lilla farmor.
Så nu har jag bara kvar ngt mera till farfar,pappa och micke. rätt nöjd faktiskt:)

Börjar jobba klockan fyra känner att jag skulle behöva vila en minut eller två
är helt slut, blir det när jag har shoppat=P haha
men jag har inget ro ikroppen kan inte sitta still en sekund. Måste hända ngt hela
tiden. är rätt jobbigt ibland när man känner att man måste ta de lugnt..

Ihelgen var det meningen att jag skulle till Chefens julfest..men det ska alltid
hända två saker samtidigt, varför är det alltid så?
Så jag åker till göteborg istället och går på lisseberg och hälsar på Barbro.
har ju blivit lite av en jultradition.:)
myyyys.

Magen kurrar, får se vad jag har i min frys...antagligen inte ett skit :(

Hade gött!! / emelie

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jocke

Liseberg stavas inte med 2 s, alltså inte lisseberg utan Liseberg, och helst med stort L i början.



//Husse

Postat av: ååååååååååååååååååååååååååå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback