Fredag!


ÄÄntligen fredag:)
Vilket betyder att min underbara kommer hem ♥
Så tomt på veckorna utan honom. hatar att sova själv:(
Ska pussa och krama honom så mkt jag bara kan:D

Idag har jag haft så ont i magen så har legat i soffan och funderat hur jag
ska ta livet av mig..nee inget att skämta om men jag får så ont så de finns inte:(
Nu är det mkt bättre fortfarande ont men jag kan iaf sitta upp:)
Börjar jobba kl fyra och slutar inte förens ikväll..typiskt när det är idolfinalen.
Men hinner iaf se röstningen. fast kommer nog inte vara så spännande
är nästan 100 % säker på att det är Kevin som tar hem det!

Imorgon är det först jobb 07.30-14.00, sen åka dirket till Göteborg:D
Sover antagligen över och kommer hem innan 12.00 då jag börjar jobba igen.
Ser framemot det, undra om det är snö i göteborg? blir ju så mysigt när man
går på Liseberg ( nöjd?=P) och det är snööööö. :D

Ha en bra helg! / Emelie

                                    

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback