December


Först december redan.
Ibland går det lite för fort.

Julskyltningen spenderades på Mumma, rekord dag.  Tror jag aldrig varit så trött, så hade
bestämt att absolut inte gå ut.
Men när jag kom hem ångrade jag mig, så lurade hit lilla Karro, och mattias så satt vi och drack
och buggade lite:) hade faktiskt rikigt kul.  Alltid roligast när de inte är planerat..varför är det alltid så?
Gick till björnes en sväng, är det ens någon idé att dom har öppet när statt har öppet?
Sen gick vi till..äh förresten skit i det..pinsamt.! Sedan gick vi aif och köpte en pizza gick tillbaka upp hit
och satt på Tarzan=P den är ju så bra:D

På söndagen var det lite sent, men jag och jakob gick ner till stan som planerat iaf och handlade lite
julklappar och tog en fika.
Klockan fem var det dax för kalas, kusinen fyllde 14. Fick god mat och kladdkaka som efterrätt. det satt fint dä;)
Sen åkte vi till åkes och hyrde en film, ingen höjdare direkt men gick att se!

Nu har jag äntligen fått i mig en macka, jobbade på tempo till kl tre och började på mumma kl halv fyra
så hann ju aldrig äta. så var så hungrig att jag mådde illa. men nu är jag glad igen så nu ska jag ta tag i städningen igen.

//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback