:D


Då är julen snart över.
Synd att det går så fort :(

Julafton har varit jätte bra.
Började men att jag och älsklingen gjorde en jätte god frukost
och öppnade varandras julklappar.
Sen gjorde jag iordning mig för att åka till mummi och ukki :D
Där blev det massor med mat och paket!
Vid tre tiden var vi hos farmor och där blir det samma sak:D

Fick tre lite tjockare tröjor,en t-shirt,nagellack,sminkborstar,pengar,smycken,fotoalbum,almanacka,
tacofat,handdukar,ljusstakar,pocketböcker mm mm. är hur nöjd som helst.

Nu börjar jag snart jobba , dirket efterjobbet ska jag till jakobs pappa och äta kalkon middag. Mums!
//E

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback