6x dan före doppare dan..:)


Nu är mitt älsklingsprogram slut..kommer sakna det på onsdagar:/
Var visst ett program kvar nästa vecka, men tyvärr verkar det ju inte som
att de har hållt för så många av dom..

Idag har jag jobbar 11 timmar, så i slutet skrattade jag åt precis allt,
blir alltid så när jag är trött:) men har varit en bra dag på mumma så timmarna
har flytit på :d
När jag kom hem satte jag på min nya julskiva karolina har gjort åt mig! Tack!!
och sen har jag städat och tvättat.
Snart kommer mitt lilla hjärta hit (steffie så klart) ska bli gosigt. har ju inte kunnat
ha henne i veckan eftersom jag har jobbat så mycket.
kan iof inte ha henne i morgon och lördag eftersom jag jobbar då med
men min snälla mamma ställer upp och hjälper mig så då kan jag ha henne iaf:)
Inte alls lika tomt när jag har henne, hon är ju min kompis :)

Imorgon efter jobbet ska jag leka med marre:)
Och på lördag blir det lite party:D
Och på söndag är det jobb och sen ska jag vänta
på att min älskling kommer hem, saknar honom otroligt mycket.
Han är bäst!♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback