20 dagar kvar...


Då är torsdagen snart slut.
Idag har jag tagit hand om ♥ Nisse ♥, varit på personalmöte, varit hos farmor
och farfar, och sen har jag jobbat tills nu :D
skulle vilja bo hos farmor, tänk att få så god mat varje dag?
Iof skulle jag vara amerikafet (som vi säger på mumma=p) men ändå:D
Idag fick jag min älsklingsmat (har ett minne att jag sagt det om 100 andra saker=p)
spenat. MUMS.  De är aldrig något jag gör hemma eftersom det blir giftigt att
värma spenat och då får ju inte min älskling någon matlåda..

Imorgon skulle jag varit ledig men fick ett "erbjudande" om att jobba på tempo,
har aldrig sagt nej till någon tid och kommer aldrig göra det heller:)
så blir lite ändrade planer , men ska iaf ta hand om nisse igen,
lilla moooling får ju inte vara själv. Sen på kvällen ska jag till marre och
se IDOL. nu hoppas jag verkligen fulrobin åker ut.
Haha så roligt när man tittar på idol alla dräglar över honom jag spyr=P
Sen vet jag faktiskt inte vem jag vill vinner tycker om både Alice och Kevin.

Ne nu ska jag dricka upp mitt thé och läsa min bok.
KOmmer inte ihåg vad den heter nu men de är boken som kom
efter män som hatar kvinnor rekomenderar!!

godnatt!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback