tjuppis


Happ då var det lördag igeeen. känns som de faktiskt kan bli måndag igen.
Jobbat idag, jobbar imorgon, så helg vet jag inte om det är ? en vanlig dag skulle man kunna kalla det=P.
Kvällen är osäker,vill ut kom ju aldrig ut förra gången, äpplespritens fel=P
men det verkar som alla ska ta det lugnt idag så vi får se vart de slutar, jag och karro är på iaf:)

Älsklingen är iväg på släkträff så de är alldeles tyst här hemma , gillar jag inte ..som tur är kommer han hem inatt
så själv behöver jag inte sova...

ne ska väl ta och lägga mig framför tv:n en stund varit en helvetesdag på mumma, så jävla mkt folk så hjärnan är ur funktion just nu=P

hade gött..Pöss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback