Party like a rockstar!


Tjopp!
då är lördagspasset förbi, ändå rätt skönt att jobba lördag förmiddag, går fortare till kvällen då (:
Idag är jag taggad till tuuuseeeen, ska till marre vid sex tiden för att senare vid åtta dra vidare till Oscar...
Magen är bra nu, ibland får den sina ryck, men det känns bra det som spelar roll just nu.!

Sov faktiskt över hos mamma och pappa igår. Åkte dit efterjobbet kl 21.00. mamma hade gjort mat, länge sen man blev bortskämd ..sen orkade jag inte cykla hem och bäddsoffan var bäddad och klar så somnade gott med min moooling brevid mig.Älsklingen är på saltö och jag gillar inte att vara själv hemma:(  han kommer hem ikväll och ska inte dricka så idag är det jag som ska väcka honom och vara allmänt jobbig som han brukar vara mot mig. (: ska bli kul..hihi..♥

idag är det äppelsprit som gäller, så man vet inte vart det slutar...ses i dimman

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annie

Såg bilden i Catats BD, vart hade du köpt den supersnygga svarta kjolen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback