Festivalen

En sliten emelie sitter nu i soffan efter dubbelpass plus körlektion.
Idag gick det jätte bra på körlektionen, men är ju bara tredje så har ju några kvar... men körkortet kommer bli mitt, när det vet man inte men de får ta tiden det tar ..

Festivlen i helgen blev kanske inte det bästa som alla hade tänkt, men lördagen var det röjj , blev sugen på att
festa loss själv, men skulle upp tidigt söndag så det var ju ingen idé . har haft långa pass tex 16,5 timma i fredags så har inte blivit så mkt sömn för mig så kroppen börjar säga ifrån nu.
men på torsdag är jag ledig , jag och älsklingen funderar på att åka till göteborg onsdag kväll och komma hem
innan 16.00 fredag då jag börjar jobba igen..låter mysigt tycker jag bara vi får hundvakt så..:)
i helgen är jag lite party sugen faktiskt,men vi får se brukar ju ändra sig rätt snabbt de dära..

nu ska jag sova , dubbelpass imorgon igen så ja behöver min skönhetssömn.

Hade så bra!!//E

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marros

faan gumman du kommer gå in i väggen om du fortsätter jobba på de där viset! :( du måste ta hand om dig själv.. Ja och josse tänkte gå på bio lördag kväll, sex and the city..om du har lust o hänga på? pusspuss (L)

Postat av: Catherine

emelie din lilla arbetsmyra! ;)

skoj att du är så taggad till körkortet nu, det är allt som krävs, ett tu tre så har du det! pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback