:D

Åh jag hade glömt bort hur det är att börja fyra på dagarna, förut gjorde jag det nästan jämt men aldrig nu längre förens idag. har hunnit med så mkt känns det som. dagen började med en dubbellektion på körskolan, gick kanon, så nu är det halkkörning på schemat:) sen har jag varit på långpromenad med min lilla boll, sen har jag cyklat till snapen för att ta en 5km lång springtur! ska aldrig mer springa på asfalt, får så himla ont i benen då, och det går ju 1000 gånger lättare att springa i skogen! sen har jag tvättat två maskiner, plockat undan här hemma,  och lagat mat:)) tycker jag är rätt bra gjort iaf:)
Efter jobbet halv åtta är det personalmöte, som vi har ungefär varannan vecka=P

NU plinga klockan borta i köket, lasagnen är klar. mmmmmmums

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catherine

älskar att du är så himla effektiv emelie! du kanske kan ge mig en spark i rumpan så jag kommer igång me mina attgöralistor istället för att uggla här? ;P

Postat av: annie

Yey! Då ska du se att körkortet snart är hemma! :)

Postat av: Karro

hihi, tittade just på youtube-klippet på dej :p...förlåt, var verkligen tvungen! not to bad! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback