Besviken


MIN MAGE!! jag skulle kunna lägga mig ner och dö just nu känns det som. började i torsdags kväll får kramper hela tiden och nu på senaste har det bara blivit värre. fick gå hem från jobbet i söndags och idag har jag också fått vara hemma..har inte ätit något på tre dar ändå får jag springa på toa 20 ggr per dag?!?!?!?! jag vet vad ni kommer säga, gå till sjukhuset. men jag hatar sjukhus så jag väntar alltid tills jag är döende innan jag går diit..=P
Och att man ska få dåligt samvete när man är hemma från jobbet,,hur många gånger har jag varit hemma en,två gånger? är så trött på att jobba på "små" företag allt blir ju kaos så fort man inte kan jobba, och då ligger man här hemma med tankarna ihuvudet,,kanske kan jag jobba ändå? det ska inte behöva vara så.!
imorgon måste ja jobba är bara från kl 18.00-21.00 så de ska jag väl klara av. har nämligen dubbellektion på körskolan som jag verkligen inte vill avboka...och efter kommentaren jag fick.."-gumman hur kan du vara ute och övningsköra när du har så ont i magen?, du kunde ju ha krockat!"...de ligger inte någon som helst medlidande i de sms:et utan de är bara för att ifrågasätta om jag verkligen är sjuk..ÅH jag blir så jävla trött på skiten.

.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annie

Gumman då!! Krya på dig!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback