bättre!

ja äntligen är jag en människa igen. Börjar sakta med säkert bli bättre, har börjat äta lite smått nu med så känns skönt.
Men är fortfarande väldigt svag..så fort jag går någon stanns blir jag genomsvettig..:/
Gick ju till sjukhuset i onsdags, fick göra ett test som skulle visa vad det var, dom trodde matförgifting..har inte fått
provsvaren än men hoppas på svar i morgon. Är ju sjukskriven från mumma tills de kommer eftersom det smittas via mat..och jag som vill jobbaaaaaa.

På lördag om jag mår bra,så blir det fest. kommer nog kunna dricka en cider sen är jag kalas..=P

gud vad glad jag är att jag har steffie!! vad skulle ja göra utan henne, det blir ju så tomt. speciellt nu när jag varit hemma i veckan. de verkar som att hon förstår att jag inte mår bra så hon låter mig sova länge på mornarna och gnäller inte om att gå ut. har vaarit så mysigt att vakna upp med en bomullstuss brevid sig.♥




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback