Ångest

Jobbångest!
kommer alltid dirket när jag vaknar på lördagsmornarna. Börjar klockan två och jag vill verkligen
inte sitta hemma och bara vänta in skiten! Har iof varit på stan och kikat lite och gått en timmes promenad, men jag är inte nöjd någon stanns!  Vilket liv man har igentligen, är inne på min tredje vecka utan en dag ledig, ..är ledig nästa söndag då JÄVLAR ska jag hitta på något kul..just nu känns det som allt bara går av sig självt hinner inte med..
Imorgon när jag slutat kl tre blir det körning med pappa och min fjärde (!!) springtur denna vecka(: de känns bra iaf..

återkommer när jag är på bra humör..känns som jag bara klagar just nu, vilket jag igentligen inte vill med ibland måste man bara!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback